地產新聞
樓巿檢閱之名城出閘誰與爭鋒
(陳永道) 2010年3月13日
行船爭解纜,樓盤我賣先,有這樣的諗法,肯定唔係長實,事關佢地賣樓,向來獨來獨往,正式有所謂佢地賣樓︳其它發展商會自動讓路。唔讓又點點,等死。好似大圍名誠即開閘,其它發展好似恒基同區的名家匯,突然陣腳大亂。

大家可能諗,各有各賣,應無問題。錯,事關呢次佢地賣的係高端樓,單位入場門檻最少都要一千萬,千萬元單位的買家,佔全港新盤買家不足百分之十,數目實在不多,加上名城係超大盤,總數有千幾個,單係佢地這個盤,就可以吸去百幾億資金,都咪話唔厲害。

相對名家匯而言,雖然己開始催谷搵客,但初步反應一般,原因可能係定價過份進取,其定價仲貴過同區新地的壹號雲頂,咁啲客見到呢個價,自然稍為猶豫。佢哋舉棋不定,可能仲要睇睇名城的訂價,因為佢地都知道,長實開盤,首批單位開價通常都會有折讓,如果係咁,可妨一等。

如果正如所料,長實會用後發先至策略去開盤,即先減後加,先減價去搶客及注目度,撻着個巿後再慢慢加價都未遲,如果唔想成為長實樓亡魂,其它發展商都係早賣着。
Copyright © Lung Fung Estate Agency Limited. All Rights Reserved.