地產新聞
樓巿檢閱之名家匯成名城樓下亡魂
(陳永道) 2010年4月10日
最近恒基可謂苦個苦瓜,這邊廂政府不斷向恒基施壓,要佢地一而再再而三去解釋天匯延遲成交的安排,那邊廂長實又不斷加大力度去推大圍的名城,最終令恒地被迫放緩推售同區名家匯的步伐。

一向以來長實賣樓最喜歡於短期內將盤單位賣清,至於其它發展商,則喜歡擠牙膏方式去盤,他們賣樓速度時快時慢,但點都唔會將手頭上的資產於短時間內全數沽出。

恒基本來可先發制人,原因是名家匯較名城早推盤,如果名家匯訂價低一點,很大可能該盤早已沽清,不過很可惜,其訂價過份進取,呎價要萬二以上,不過最致命的問題是其間格較大,最細單位都有1500呎,單位入場費要成二千萬元,相對名城,最平單位八百萬有交易,易入場好多,變相長實食晒恒基啲客。

畢究大圍不是傳傳統豪宅區,入場費要去到二千萬,客人會有好多其它選擇,基於此原因,名家匯賣咗一段時間後,都係賣咗幾十個單位,按此情況觀察,剩下來那近百個單位,有排都賣唔晒,情況就好似佢地旗下既大埔比華利山一樣,賣極都賣唔晒。
Copyright © Lung Fung Estate Agency Limited. All Rights Reserved.