地產新聞
樓巿檢閱之樹倒猢孫散
(陳永道) 2010年5月15日
這個星期焦點係周二的東涌地拍賣,不過結果令好多炒家失望,結果差,東通樓已無炒高籍口,因此新一輪跌浪開始了,這次跌浪由新界樓向外擴散。首當其衝的東涌樓,部份減幅已達7%,其它區由3至5%不等。

大家睇睇今周的睇樓量,就知巿場對這個減幅未感意。

周一拍地成績低預期下限,樓巿氣氛直接受到打擊,因此本周末預約睇樓量全面下跌,根據美聯資料,本港15個指標二手屋苑於本周末(5月15日至16日)的預約睇樓量錄得1,845組,較上周同期再降3.7%,連續第4周下跌,創出12個星期低位。

港島區內4個指標屋苑本周末預約睇樓量錄得475宗,較上周回落3.1%。目前業主的議價空間一般約有6%。

九龍區7 個指標屋苑本周末預約睇樓量錄得約891組,雖較上周末的925 組減少約3. 7%

新界區二手指標屋苑本周末預約睇樓量錄得約479組,較上周末的500組減少約4.2%。

各區睇樓量中,新界區跌幅最大,所以這跌巿中,應受影響最深。 
Copyright © Lung Fung Estate Agency Limited. All Rights Reserved.